sliderinicio

Larramendi lkastola es una cooperativa de enseñanza euskaldun, ubicada en Mungia y gobernada por las familias de su alumnado

Larramendi Ikastola - Nuestra misión

Larramendi lkastola lkastetxe euskalduna da, hezkuntza estamentuen ahalegin koordinatuan oinarrituz, eta gurasoek kudeatuta, kalitatezko heziketa integrala eskaintzen duena.

Larramendi Ikastola - Gure misioa

Larramendi lkastola ofrece  una educación integral plurilingue de calidad e innovadora, con unos servicios y actividades extrescolares ajustadas a las expectativas de sus agentes.

Larramendi ikastola. Visión

Larramendi lkastolak goitik beherako hezkuntza, kalitatezkoa, berritzailea eta eleanitza eskaintzen du, eta bertako eragileen aurreikuspenei zerbitzu eta eskolaz kanpoko ekaintzak ditu.

Larramendi Ikastola - Gure ikuspegia

Estrenamos web. La Ikastola ha de consolidar sus señas de identidad  garantizando una comunicación fluida y satisfactoria así como la capacidad de vivir y desarrollarse en euskara.

Larramendi Ikastola. Nueva Web.

Web orria martxan jarri berri dugu.
Ikastolak bereak dituen ezaugarriak sendotzen ditu, eta, bide horretan, gizarte-eragile guztion arteko harreman arina, erraza eta egokia bermatzen du, baita euskaraz bizitzeko eta garatzeko gaitasuna ere.

Larramendi Ikastola. Web berria.

RSS - sliderinicio-era harpidetu